Fredag.

2010-12-10 - 21:02:55
bloggen hamnar lite efter just nu.. men mkt nu.. Mkt  plugg och mkt som ska fixas här hemma..
Det tar på krafterna att ha båda barnen hemma som vill aktiveras och busa helt tiden samtidigt som man ska komma iordning och plugga på heltid..
Hoppas ni har förståelse för de..
Idag har jag iaf fått min närvarogrej till skolan gjord. ska kolla igenom uppgiften imon och göra den klar för att skicka in den .. sen har jag söndagen till skoj eller om jag tar imon till en lugn (inte plugga dag)  och söndagen till plugg :P

Idag har vi även hunnit emd ett besök av barnens farfar och faster.. Hjälpte till å sätta upp trappgrinden å så :)
Sen har vi varit på ikea. där jag köpte ett databord :)
så nu har jag ännu en sak att skruva ihop ;)
Ska kolla efter gardiner sen.. Gardiner till vardagsrummet och till bellas rum.. svårt att hitta fina gardiner tycker jag .. men det ska nog gå.. :)

Nehe nu blir de slappa resten av fredagskvällen.. kanske skruva ihop de fina databordet med sen .. Och innan läggdags så blir det att läsa i skolboken.. perfekt att ha ngt att läas så man blir trött ;) För de blir man verkligen av denna tråkiga delen av religionen :P haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0