onsdag

2010-12-22 - 15:31:35

Gudvad dagarna går fort .. Hinner inte med. Igår var jag iaf inne i kalmar. köpte lite julklappar å så . Trevlig dag med moa helt enkelt :)
köpte lite gardiner till bells rum med :) . så ikväll ska jag se om jag kan lägga upp ngn bild.. Dock är det ju inte klart där inne. ska in en matta och lite så .
Ska även målas om eftersom en viss madam river sönder tapeterna ;) så där för sitter de inget på väggarna. haha . Måste gå igenom alla hennes leksaker med, sedan packa upp de vi inte packat upp än ;) haha

Men men .Idag ska vi fixa julskinkan å så .gott. så ikväll blir det julskinksa å glögg tror jag :) Har även lite plugg å fixa. eller ganska mkt ;) . måste göra ett labb, för att sedan skriva en labbrapport. men de ska vi nog hinna med idag med :) sen msåte jag läsa religion. slutprov på måndag, flyttade på det eftersom det är julafton på fredag :) Hoppas de går bra.

Nehe .. göra lite nytta kanske :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0