Onsdag morgon

2010-12-15 - 08:57:48
Dags för lite uppdatering kanske :) .
Igår var det en ganska lugndag . var på bvc med vilicia.. Fick skjuts dit å gick hem. så mkt motion;) gick vilse på vägen hem med :P haha så är det när m,an ska testa nya vägar:P.  Men hem kom jag iaf.
Har även bokat tid till att sätta in p-staven eftersom jag inte kunde sist..
Vägde vilicia ¨de gick super.. Hon hade gått upp 1 kg på en månad;) haha . det är bra att hon tar igen de hon inte gick upp sist ..Juste glömde skötväskan i bilen med. Jag som skulle handla osv. Moa var med som tur va så fick en blöja av henne och så .. Tur som tusan att vilicia inte blev hungrig förens vi kom hem iaf;P haha .


Sen var de bara plugg å så resten av dagen. Älskling och jag åt potatisgratäng å fläskfile när han kom hem, bella hade fått äta innan eftersom älsk kom senare.

Idag har jag inga planer alls..Eller som varje kväll så ska jag ju plugga med inte annars :P
Det är de som är bra emd att inte ha tv. Man kan inte kolla på massa program varje kväll utan man har hela kvällarna till att plugga :)
Postat av: amanda

Umgås du inte med Ida längre?

2010-12-15 - 09:15:57
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0