Torsdag

2010-12-30 - 18:58:11
Hade skrivit ett inlägg för ett tag sen . men de försvann suck.
Nu är det iaf snart läggdags för barnen .. Jag har massa att fixa med. Ska sätta upp gardinerna i vardagsrummet och städa här hemma.. Så har fullt upp .. Tiden jag har över så ska jag kolla igenom naturkunskapen lite med :)
Ska bli kul å se om gardinerna blir fina i vardagsrummet :)

Har varit inne i kalmar idag och handlat till imon :) kommer bli toppen med super god mat och trevligt sällskap .
Kom även hem med en systemkamera :) ÄNTLIGEN ;D Nu kan jag ta super fina kort :D
Viliciah ar även hunnit med ett bad nu på kvällen .. Mys..
Nehe nu ska jag nog lägga lillfisen . Hon har inte sovit så mkt som hon brukar idag :P .

Ha en bra torsdag kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0