barnledig

2010-07-21 - 19:45:55
Nu är jag hemma igen.. :)
Idag har jag haft en barnledig dag.:) Bella har varit med sin pappa eller är fortfarande.. så jag är barnledig till imon.. Får ju passa på nu för vilken dag som så har vi två små underbarn:).
Min dag har jag spenderat på¨öland(böda) med mina systrar å deras familj.. varit en super mysig dafg med lagom varmt osv. :)
Nu håller jag på med min sena middag.. Nypotatis lax och sås:) muuums.. länge sen. får lyxa till det lite innan jag tänkte städa  å göra det fint här tills imon när vi kommer hem efter lite firande..
Detta med en barnfri dag/natt och även morgon betyder ju sovmorgon för mig... Ska bli så otroligt skönt men tror inte jag kommer kunna sova så länge ändå;).

nehe nu ska jag kolla maten.. diska lite å plocka :) . undra om det går någon bra film på tv ikväll kanske :)
Postat av: Emmy



Det är lyx att få vara barnfri om så för en halvtimme!

2010-07-21 - 20:25:30
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Vart var Jakob och Isabelle då? :)

2010-07-22 - 15:51:11
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0