God morgon:)

2010-07-09 - 07:37:38
Idag är jag ganska trött.. kunde inte somna igår ... så typiskt. hoppas jag kan somna tidigt ikväll, jobbigt när det är så varmt bara..
Bella å jag är iaf uppe å kollar på pippi. hon dansar för fullt när de sjunger osv:)

snart ska vi äta frukost.. börjar bli hungrig.. har ont i höften å massa sammandragningar idag ..hoppas det går över snart så jag orkar tvätta sen.. för jag MÅSTE tvätta:)
 efter frukosten ska jag sortera tvätten å de så det är gjort idag :)


Sjukt att det redan är fredag igen. även fast jag trodde att det var fredag igår så har även denna veckan gått fort..
snart är det måndag å jag går in i v 37+0 vilket betyder att bebis räknas som fullgången:) så då är hon mer än välkommen.. Men dröjor nog några veckor till tills hon kommer;)
Tänkte iaf ta tag i att packa bb väskan nu någon dag:) skönt att ha det gjort..


Nu blir det frukost.. hungrig:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0