God morgon

2010-07-01 - 07:31:01
Nu är dnna tråkiga dag här.. den dag som jag ska ägna tikll städa, tvätta och packa.. givetvis måste jag unna mig lite sol även idag..
men dagen ska  börja med att få iväg lillfisen till dagis..det kommer hon tycka är skoj.. sen blir det sortera lite tvätt å vila lite på soffan.. har inte sovit alls bra inatt pga ryggen . men känner mig hyfsatpigg än så länge. men  man ska ju inte hoppas för mkt, tröttheten kommer nog snart :P
är det fint väder sen ska vi nog hitta på något skoj näör bella slutat dagis iaf :)
För packa å så gör jag ju ändå ikväll när  trollis sover :)

Imon är det dags för ultraljudet.. Hoppas det går bra.. det tror jag =) . hoppa hon minst väger 2000g så hon iaf gått upp lite :) vet inte vad de räknar med att man ska gå upp på två veckor? .
men men .. ingen mening att spekulera även om man är nyfiken :P . det är ju som de är :P 

Nu blir det frukost :):)

Postat av: Helen -BF 30 juli

tack så mycket :) Detsamma :)

2010-07-01 - 09:37:33
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Nathalie - gravid vecka 35

Vad hög magen är nu jämnfört med din första graviditet =)

2010-07-01 - 09:45:46
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0