God natt :)

2010-07-21 - 22:53:02
Nu har jag plockat lite här hemma.. tänker nog fortsätta imon ist för nu är jag ganska trött :)
bebis har varit lugn idag.. kanske börjar varva ner inför förlossningen? :P .magen har varit kass med.. kanske också ngn förberedelse ;) rolig info ni får.:P
men men . det är ju nära nu iaf. å hon är mer än välkommen:) .

Ska nog sova snart.. lägga mig i en stor tom säng å bara sova, inte vakna av ngn som snarkar eller ngt:P .jaa jagska nog sova som en liten prinsessa inatt. fast jag kommer nog vakna massa av tystnaden ist.. :Pnästan lika svårt att sova när det är helt knäpp tyst .. så kanske lite musik på hela natten? :P .


nehe mer uppdatering får ni imon.. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0