Hemma efter en trevlig dag

2010-07-22 - 21:27:18
Nu är vi hemma igen...:)
har haft en toppendag.. först grillade vi å så . vildsvin potatis å kallsås å så blev de...
eftermaten så blev det lite finska pinnar(något spel mamma hade med sig :P ) trevligt det med , dock var jag å jakob sämst;) efter spelandet blev de plockning av vinbär som mamma fick med sig hem så nu håller hon på att koka saft till mig .. mums.. Sen blev de givetvis en tårta med.  det har varit fruktansvärt trevligt men alldeles för varmt å kvavt ..
Så vi beslutade oss för att ta ett dopp i sjön innan vi åkte hem, så alla åkte dit först. där badade alla utom jag;) .

nu är vi iaf hemma. bella sover som en stock  och jag håller på med nybakta frallor till älskling:). lite bortskämd måste han ju bli på sin dag.. han skulle ju fått dem i morse med då var de ju inte hemma:P
Hoppas de är goda. fick ngt recept av mamma hon sa att de var supergoda,så hoppas hon har rätt ;)

Postat av: amanda

Jo lite, men det var alkoholfri ;)

2010-07-23 - 12:36:32
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0