jag sov dåligt, men bella som vanligt;)

2010-07-30 - 12:17:58

nu har bella precis ätit lunch så nu ligger hon i sängen å ska sova igen..
jag fick sovmorgon idag sov eller låg i sänegn till 11 ;) vaknade till å från hela tiden. inatt vaknade jag super pigg vid tres en kundej ag inte somna om förens 6 eller halv 7..suck. så jag behövde verkligen sova .

Bellas första natt i sin säng gick toppen:) . hon sov precis som hon brukar :) gick inte upp iur sängen på morgonen utan satt där å ropade:P så söt.
Få se om det går lika bra inatt med=) vår duktiga tjej.

Idag har vi inga planer alls.jag måste köpa hårfärg å så. blir ju släktträff imon verkar de som;) bebis verkar ju trivas i min mage.. så då måste jag ju se lite ordentlig ut någonstans;) känns som om jag inte har några kläder å ha på mig eller ngt men inte mkt att göra åt..har ju en anledning iaf..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0