Längtan är obeskrivlig..

2010-07-10 - 20:01:40
Just idag har jag inte tänkt så mkt på att vi faktiskt kan ha våran bebis här snart..
Imon är det 3 veckor kvar till bf och på måndag är det 20 dagar kvar.
Tiden har bara flygit förbi.
Jag längtar så sjukt tills allt sätter igång. ser framemot förlossningen å få göra om det häftigaste jag gjort  i mitt liv. Även denna gången kommer vara så sjukt speciell å känslofylld.

Jag kan helt ärligt säga att jag är ganska trött på att vara gravid nu.. denna värmen gör det olidligt ryggen värker. Kroppen är helt enkelt trött .. efter måndag får bebis komma när hon vill då räknas hon som fullgången..
dock tror jag det dröjer till tidigast den 26 juli;) men vem vet hon kanske väljer att stanna längre än 1 augusti, hon kanske inte alls vill komma några dagar innan som bella.

jag längtar efter att kunna göra vad jag vill igen .även om jag inte tycker att jag har så stor mage så är den ju större än vad den brukar vara så visst är den ivägen ibland :P .
Jag är glad över att jag har sluppit vätska än så länge å att jag inte verkar gå upp någon annanstans än på magen.

Nehe nu ska jag fortsätta att drömma mig bort om bebis å hur livet blir när hon kommer:) jag längtar så otroligt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0