tvätt å städdag

2010-07-24 - 12:54:36
Nu håller jag på att tvätta. var inet så jätte mkt tvätt idag ändå =) skönt.. en maskin kvar att tvätta bara sen ska allt torka..
Bella ligger i sängen å ska sova lite.. när hon vaknat så ska jag ta tag i sovrummet.. hinner kanske fixa i garderoben under tiden? :P

ska även baka frallor ikväll tror jag . otroligt goda var dem.. smakade typ som scones fast nyttigare;).
perfekt för de idag när det är dåligt väder.. nybakta frallor å tee:) .
hade velat baka bullar idag med men har inte allt hemma. så de får kanske bli på måndag.. då ska vi handla å så =) köpa bebisblöjor å sånt kul :P.

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan tilsl tvättmaskinen är klar.. sen ska jag nog ta tag i garderoben efter jag slängt in den sista maskinen;) .
Postat av: Pyttianna

Ja, visst är det spännande och jag hoppas verkligen att det blir sista veckan eller sista dagarna för oss nu, jag är otålig som tusan!



Skönt att ha det tvättat och städat, man vet ju aldrig vad som händer! ;)



Kram

2010-07-24 - 14:12:12
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Pyttianna

Ja precis, det känns verkligen långt borta för mig med men som sagt tillslut kommer bebisarna ju i allfall ut och tur är väll det! :P



Ha det så kul med städandet! :)



Kram

2010-07-24 - 14:37:30
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0