Underbar dag

2010-07-08 - 18:28:13
Nu är vi precis hemkommna::)
har varit på böda hela dagen:) helt underbart. så otroligt skönt. fläktade lite lagom å bella tyckte det var super mysigt.. kallt som tusan i vattnet tyckte jag men jag doppade mig iaf ;) så årets första dopp i havet. bella tyckte det var super skönt i vattnet som vanligt ;) så man fick ju stå ut för hennes skull lixom;)

nu ska bella få en dusch så vi duschar bort allt salt ordentligt innan det är sängen som gäller:) själv är jag helt slut så jag ska äta lite jordgubbar med glass eller mjölk när hon lagt sig.. (min kära mor kom å lämnade när vi var iväg idag =) )

På vägen hem så körde vi förbi å hälsade på valparna med.. tea blev så glad. å bella med.. hon tyckte det var underbart med så många hundar ;) . haha

Lägger upp några bilder sen. blev inte så många då jag inte ville springa med kameran hela tiden. men något kort blir de nog:)

Kan även skryta om att jag fått lite färg:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0