veckan..

2010-07-07 - 15:41:51

kanske dags att skriva ltie om helgen/veckan hos syster..
Åkte som sagt dit efter ultraljudet i fredags.. när vi kom dit var de full fart på barnen badade i poolen på tomten osv. :)
senare på kvällen så kom resten av folket. min systers mans syster med familj. :P . Familjen bestod av systern, hennes pojkvän(fästman) och deras tvillingdöttrar som är en vecka äldre än isabelle:)
Så det vr en massa barn å bus den helgen:).

På lördagen åkte vi till älgparken i kosta å kollade på älgarna å lite så.. stannade även på kosta outlet på vägen där ifrån. Bella tyckte att getterna å fåglarna var roligare än de få älgar vi såg;) .men det var en mysigpromenad å så iaf:)

senare på kvällen var det grilla som stod  på schemat.. massa gott blev det å ännu fler folk kom :) . på kvällen när barnen lagt sig gick några tjejer iväg å lyssnade på musik (kanske ska skriva tjejer + pappa). var inte där så länge för det var en jävla massa knott och jag var fruktansvärt trött :P

På söndagen var det dags för tvillingarna å de att åka hem..så barnen busade en stund innan de.. efter dem åkt gick vi ner till stranden. JAG badade till och med. ok det är en sjö så lite varmare än i havet ;) men jag kan inte påstå att jag tyckte det var varmt :P  21 grader var det iaf.
Bella badade med så klart.. hon älskar att sitta längst kanten å gräva lite :) .
Efter badet så skulle syster iväg å jobba kväll så vi andra gick hem å tog det lugnt. handlade lite till maten å så.. grillat blev de.

Måndagen så har jag inte så mkt att skriva  om mer än att jag hade migrän nästintill hela dagen så den dagen hoppas vi över ;) .

Tisdagmorgon/förmiddag kan vi också räknarbort då den med bestod av migrän.. Sen kom en gammal klasskompis förbi:) satt å berättade allt vi missat å så.. så otroligt skoj å träffa henne:)blir ju inte så ofta nu när det är en bit emellan..
 på kvällen blev det tacos å så :P

och ja idag (onsdag) så åkte vi hem;) .


Har haft det kalasbra hos syster. alltid lika mysigt att åka dit. nu dröjer det ju inte alls för länge tills nästa gång;) haha .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0