Man ska ju veta att man lever.

2010-11-14 - 18:58:38
Den senaste veckan har Bella varit rent utsagt FÖRJÄVLIG att lägga.. men det hör ju till det med.. Man ska ju få veta att man lever å känna på hur det kan vara att vara tvåbarnsmamma ;) .. förhittills har det gått super bra.. Men denna veckan har jag varit helt död.. Jag är ju så van vid min egentid efter  kl 8.. Nu kan det ta upp till 2,5 timmar innan bella somnar.
Jag blir helt slut av att springa fram och tillbaka... Hon kommer nästintill varje mint.. så fort man lagt henne å gått därifrån så springer hon upp å går ut IGEN..
Hoppas verkligen detta går över snart... Det spelar ingen roll hur trött bella är hon håller ändå på ..

Nu kopmmer hon igen för 10 ggn sen jag la henne kl 20 i 7! .och kl är 7 nu... Hon har inte sovit ngt på hela dagen...

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Dedär känner jag igen ;) Bella har hållt på så ett tag. Dagtid är hon hopplös men kvällstid går det bra nu igen peppar peppar.

2010-11-14 - 20:13:41
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0