Bvc

2010-10-07 - 13:00:08
Det gick bra  på bvc idag .. kom dit, vilicia var lite gnällig så ammade henne.. fick vänta ett tag vilken jag visste eftersom hon tryckte in mig mellan två andra besök. men det gör inte . då fick ju lillfisen lite mat :)
Vägde henne iaf. hon hade gått upp 35 g sen igår... (igår ammade jag inte innan så vet inte om det har någon betydelse) . men ska iaf amma henne varannen-var tredje timme. och sedan väcka henne på natten.. så där var min nattsömn;) men vad gör man inte för de små..

Ska tillbaka igen på måndag .. Ska ge ersättning om hon är slö å inte orkar amma annars trodde hon att det skulle räcka med ammningen om hon bara orkar suga... så kommer nog min mjölkproduktion igång igen om de var den de var fel på .Så det kommer nog bli toppen.. Känns mkt bättre idag .. skönt att hon gått upp lite , och på måndag hoppas jag hon har gått upp massor..


Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Va skönt att hon hade gått upp lite :)

Bättre än inget alls ^^,

Hoppas det blir bättre!



Så söt hon är lill tjejen ;)

För oss gick det toppen på bvc :)

Alicia vägde nu 5050g :) Våran lilla tjockis hihi.



Har ni haft en bra helg?

När blir det dop? Såg att du skrev något om det ?



Kram

2010-10-07 - 16:48:02
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0