Bvc

2010-10-11 - 14:12:31

Dags för lite uppdateriong. inte hunnit de innan. Vaknade av migrän så då var inte bloggen det första jag tänket på ;) haha ,.
Sen kom mamma hit passade bella medans jag gick bort till bvc. Allt kändes bra  på vägen dit trodde verkligen att lillfisen skulle gått upp massor i vikt så som jag ammat å ammat..Men IKKE! vågen visade fortfarande 3990 gram . Nu är det ersättning efter varje amning som gäller sen tillbaka på onsag igen.. Jag har bblivit lite utav en stammis där ;) haha
När jag kom hem från bvc fick mamma i henne 45 ml ersättning iaf=) toppen .. Bytte sån napp på flaskan till en sån som MAM napp. den tog hon så perfekt slapp jag köpa nya flaskor;) de små flaskorna jag har är ju helt oanvända å nappen med eftersom bella behövde större nappar på sina flaskor när jag köpt dem :P haha

Sen kom syster då åkte vi in till stan köpte en klänning till bella å så .
sen åkte syste iväg för att fixa naglarna å bella sover. så jag har hunnit ge lillfisen lite mat.. 25 ml fick hon i sig efter amningen denna gången.. men bättre än inget:)

Nu ska jag packa ner lite ersättning i väskan så jag inte glömmer den sen när syster kommerå vi ska iväg igen :P

Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

usch vad tråkigt att hon inte går upp och det som hon ska :(

2010-10-11 - 18:05:38
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad tråkigt att hon inte gått upp någon :( Min lilla tutta har gått upp 164 gram sedan i fredags så det känns skitbra! Jag ger ju ersättning efter varje mål i stort sett. Lillan har börjat bli helnöjd efter vissa gånger hon tagit tutten & då blir det ju ingen ersättning, men andra gånger kan det bli 60-70 ml. Kram!!

2010-10-11 - 21:45:24
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0