Duktig Bella

2010-10-26 - 08:40:39
Nu har bella slutat med nappen på heltid;) innan hade hon ju den när hon sov eller åkte bil/vagn.. Nu har hon den inte alls :) . Hon har inte haft nappen sen i torsdags;)Så himlans duktig.. sa även till dem på dagis idag att hon slutat med den. Så de skulle slänga den :) toppen.
Det är inte alltid bella vill sova kl 12 länge utan oftast blir det inte förens kl 14. Sa det till dagis med så de visste om det. :) Hon är så himlans duktig min tjej:)

Hon går på pottan eller Toaletten då å då. Duktig. Ska gå till affären å köpa trosor till henne tänkte jag ..Så de ska jag göra så fortaffärerna öppnar (kl 10 ) . sen ska jag handla till maten. Idag blir det ngt med falukorv.

Är så stolt över dig min prinsessa <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0