Lördag

2010-10-30 - 14:46:59
Dags för lite uppdatering kanske ?:) Är helt seg.
Har varit på stan med några kompisar idag .Kollade runt lite å så bara. Sen gick jag hem .. Skönt emd en lång promenad, Stannade å köpte potatis på vägen å så idag blir det potatis å lax. mumma

Har inga planer för dagen idag .. Bara vara hemma åta det lugnt.  Ikväll ska jag nog föröks ahinna med ett bad annars får de bli imon ;P
Ska packa ner lite smågrejer som vi inte behöver använda innan vi flyttar  :) skönt att börja  i tid så man inte står där de sista dagarna med hur mkt som helst att göra .
Ikväll ska jag kolla på film å äta chips å så iaf :) 

 
Igår hade jag å moa lite myskväll. grabbarna var på bio så vi å de sovande barnen var här hemma.. Kollade på idol åt gott å så :). Toppen kväll helt enkelt :)

Nehe . Nu ska jag skala  potatisen till maten innan bella vaknar ;)

Postat av: 19 år och mamma till William

svar. OKej :) William väger 7500 gram nu och är 66 cm lång.

Jag har dock hört att de intwe är några direkta tillsatser i barnmatsburkarna man köper i affärer, det är väldigt hårda med att inte tillsätta just salt eller socker osv. :)

2010-10-31 - 00:41:25
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma till William

svar: ja men det är ju så, man väljer själv som mamma. Men skall verkligen börja storkoka barnmat, mkt billigare!

2010-10-31 - 10:16:30
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej vad mys :) flyttar vi ungefär samtidigt då nästan. Vi får med större och uteplats och allt underbart :)

2010-10-31 - 11:27:33
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0