Helgen

2010-10-10 - 17:29:59
Nu är vi hemma igen efter en helg hos syster.. Jag barnen och mamma var barnvakt till söndagen . :) det gick toppen men trött var jag . På lördag kväll kom syster å hennes man hem så då åkte mamma tillbaka till kalmar.. Idag så kom älsk till oss. vi ute å gick och bästa anna, oliva å Nathalie kom förbi.
Sen  åkte dem hem, då gick vi bort till pappa sen tog vi med dem hem till syster  och åt pizza.. sen fick vi brottom hem. Älsk skulle iväg på älgjakt.. så nu är jag hemma själv..

Jag är helt slut.. Känns som i stortsett hela helgen gått till att amma lillfisen.. Man blir verkligen trött. Jag hoppas å tror att det syns på vågen imon.. Annars vet jag inte vad jag gör.. För nu hr jag verkligen kämpat.. Men har det inte funkat nu så får jag köpa en ny flaska imon  å hoppas att hon tar ersättningen då så jag kan ge det efter jag ammat sen.. Men bvc trodde det skulle räcka om jag bara ammade .. försökt ge henne ersättning en gång i helgen, det gick så där men lite fick hon i sig =)

Mamma kommer å är brnvakt till bella imon när jag ska till bvc. tack bästa mamma<3
Sen kommer syster hit, vi ska skriva kontrakt på lgh sen ska vi förbi moa å säga hej till sötaste bebis.. :)
Vilicia kommer nog kännas stor nu :P haha .. kul att det bara skiljer två månader på dem =)
Sen är det lite samtal som ska ringas å så imon eller på tisdag=)

Nehe nu ska jag mysa med mina underbara barn=)
Postat av: Moa

åå jag längtar tills ni kommer sen puss :)

2010-10-11 - 09:04:01
URL: http://mittunderbaraliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0