Lycka

2010-10-05 - 19:28:56
Nu är vi hemma efter en dag med mycket bus i stim.. jag är helt slut.Förstår inte vart barnen får all energi ifrån, men visst blir man lycklig av att se dem ha så kul =)
Vi har lagat mat å så med. så haft en toppen eftermiddag.. Bella somnade som en stock när vi kom hem ;)
Nu sover hon så sött.
vilicia är även hon super trött så hon somnar nog när som =).
Då är det lugn å ro ett tag.


Jag ska bara njuta av lugnet.. ta en dusch å inte göra ngt :)
KOlla lite på tv å så.Jag är så jävla glad idag ..Just nu tjäns de som allt bara flyter på. älskar å kolla runt på vad som behövs köpas osv=) har massa planer som jag vill fixa .. Längtar ....

Imon har jag lite att fixa med.. sen ska lillfisen vägas å jag ska  på mammasamtal;)
Bella ska på dagis som vanligt på tisdagar - torsdagar.
Utvecklingssamtalet där idag gick jätte bra =) De fick säga vad de tycker å vi fick säga vad vi tyckte: )

Nehe nu ska jag se  om lillfisen tänkt sova eller om vill ha lite mer närhet å kärlek först:) ..


LYCKA!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0