Måndag

2010-10-18 - 10:22:50

Nu är vi inne efter en kort morgonpromenad.. bella ville inte alls ut  å ine alls åka vagn.. men en runda på 30 min i rask takt var skönt ändå=) nu känner jag mig redo för ännu en dag :) . Bella sitter just nu å målar och Vilicia sitter i babysittern:)Så fick lite tid över att skriva här :)
Idag känns det som om hela dagen kommer gå fort.. Mamma har varit här å hämtat vilicias filt som hon alltid ligger på för den behövdes tvättas å mamma hade tvättid idag ;) .
Jag har resdn planerat både lunch å middag .
Efter middagen är det en kvällspromend som står på schemat.. Bella brukar älska åka vagn å varva ner  innan läggdags..Idag är det även ett bad som gäller för hennes del :) .

Nehe nu ska jag mysa med töserna :)

Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

gillar hon måla? , går inte hon på dagis? :)



nää tråkigt :( vart bor du då??

kram

2010-10-18 - 12:07:01
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

hihi vad skönt för dig :) fick du sy någonting?



förstår dig, vissa ska ju tro så mycket, men vad vet dom hur det är att ha barn? inte så mycket skulle jag tro. man kan göra en jädrans massa när man har barn.

jag ska tex plugga körkort , vissa tror inte att jag kommer klara det men sure ! jag tror på mig själv och vet att jag kommer göra det. tror man på någonting så går det. :)



hahaha jag vågar inte heller stoppa in spiral, därför jag velat fram och tillbaka.. vågar verkligen inte men har inget val efter denna. varför vågar du inte det ??



jag vågar nog inte se fram emot förlossningen, smärtan igen, förra smärtan var extrem som sagt och jag trodde jag skulle dö, smärtlindring hjälpte inte, så på så sätt hoppas jag att det inte blir likadant. men annars längtar jag speciellt till när man får plutten på bröstet och brickan efteråt hihi. ;p



kramisar

2010-10-18 - 12:27:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0