Massa fix

2010-10-07 - 13:03:11
Nu ska jag snart klä på lillfisen .. sen ska vi ut med Tea innan vi hämtar Bella.. Därefter blir det hem å amma .
Sen ska jag plocka å fixa här hemma.. Imon måste de vara fint här.
Ska försöka ringa ett samtal innan jag kommer iväg..Fixa med lokat till dopet.. Börjar bli mkt nu. Men de blir skoj =)
 ska städa sovrummet efter att jag har hämtat bella..så mkt jag orkar iaf.. :) har sovit jätte bra inatt men tanken på nätterna i helgen så ska jag ta det lite lugnt så jag orkar upp var tredje timme varje natt ..


Nehe nu måste jag skynda mig =)
Postat av: Carro

Ja, jag hoppas också att hon fortsätter att gå upp i vikt.



Jag ser att du också har lite av samma problem. Hoppas även din amning kommer igång snart! (:

2010-10-07 - 22:22:38
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tänkte prova med hallonbladsthé. Det ska också stimulera amningen (: Jag har kvar massor sen jag var gravid, så varför inte!

2010-10-07 - 23:09:38
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0