Onsdag

2010-10-27 - 15:34:15
Idag är det en toppendag helt enkelt :)
Vi flyttar redan den  1 december. Helt jävla underbart :) nu är det packa å fixa den närmsta tiden :)

Idag startade jag dagen med 2,5 h promenad . Stannade å handla lite på vägen med. Hade tänkt äta lax å så men nu har vi ångrat oss. Jag blev sjukt sugen på stuvade makaroner å hemmagjorda köttbullar ;)
 Så får blir fisk på fredag eller ngt :)
jag har iaf hållt på att plocka lite å så här hemma.. Blev ingen skurning å de idag hann lixom inte riktigt med det..
Så de får bli imon eller ngt :)

Imon ska jag till troligen till växjö medf. Beroende på hur moa mr hon har fått mjölkstockning stackarn:S Hon var förbi här en sväng nu . Tycker synd om henne men hoppas de blir bra nu..
I växjö ska vi vara med på manifestation mot cancer. Där kommer många samlas runt växjösjön för att hålla varandras händer å hålla en tystminut för all de som har/haft cancer.. Jag hoppas många kommer så att detta kommer funkar. Det behövs ca 2500personer för att det ska gå ,,  Det är min pappas ex som fixat med detta. Hon är själv väldigt dålig i cancer. <3

Nehe nu vill vilicia mysa  i mammas famn tror jag ;)
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

åhååååå ska ni hit imorgon nice ;)

2010-10-27 - 17:47:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det är så himla skönt! :) Kul att hon äntligen växer som hon ska (+ lite till). (: Snart kan hon nog börja ha storlek 56 på kläder så då blir det lättare att klä henne i klänning eftersom strumpbyxorna alltid är så stora nu, haha.

2010-10-27 - 18:18:42
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0