Snuttan växer=)

2010-10-13 - 12:02:15

Efter en lång å skön promenad så var det bvc som gällde.. det gick toppen.
Vilicia hade gått upp jätte bra i vikt. Hon vägde nu 4120 g .. :) Så nu kommer hon nog växa en hel del för att växa ikapp det hon "missat". Min duktiga tjej:)
Nu har jag precis diskat å så :) Vilicia sover så gott och bella är på dagis:)

Ska ta å plocka iordning här hemma nu så det är fint när älskling kommer hem..
Idag har jag bokat lokal till dopet å så med :)  Känner mig riktigt duktig ;) har fått börja skriva lappar om vad jag ska göra annars glömmer jag ;) haha
Nu är denna dagens "att göra lista" snart gjord iaf. :P
Imon står tvätta högst upp på den listan. suck . Hmm får försöka hinna ut på en morgonpromenad mellan tvätten eller så får de bli efter helt enkelt :P . Men ut å gå ska vi (om vädret är fint ;) )
Ikväll blir det ännu en promenad :) ska bli otroligt skönt. Blir som en helt ny människa när man börjar dagen med en promenad  å slutar den men en promenad:)  Jag sover bättre å blir mkt piggare :)

Nehe nu får jag ta tag i plockandet ;)

Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

vad skönt att hon gått upp så mkt =)

2010-10-13 - 14:23:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0