Söndag

2010-10-17 - 14:54:16
Nu var det ett tag sen jag skrev här..e ller publicerade ett inlägg kanske jag ska skriva. för jag skrev ett igår kväll men så slutade internet att funka, orkade inte skriva om det sen :)
Så får skriva  om gårdagern idag ist :P
Dagen började bra..Jag var  på "modell för en dag" med min syster å två till. Jag hatar kameror å så men det var kul :) man får ju ställa upp för sin syster när hon frågar om man följer med ;) haha .
Nu har jag iaf gjort det=)
Efter det så blev de ut å äta emd några kompisar för att fira E. Förbaskat gott var det, Plankstek åt jag :) 
Vilicia var med på restaurangen, hon var så lugn å snäll =) . Bella sov hos farmor å farfar.  
Efter maten så gick alla andra vidare och spelade bowling för att sedan gå ut.. så jag å vilicia åkte hem :) .
Älsk skulle egentligen inte vara med på bowlingen men tyckte lite synd om han när alla andra skulle ;) haha så han fick vara emd han med :P .

Idag blev det upp tidigt för honom.. han skulle hjälpa till att stycka älgen;) så han bella farmor å farfar åkte  till torpen där de fixade med det.. Bella matar hästarna för fullt .. Hon får inte vara där de är å styckar så hon är med farmor :) hon hade fullt  upp sa J  :) .
Nu väntar jag på att bli hämtad typ.. Har städat köket , hndlat  , å på börjat badrummet :) .
Vi ska vidare till farmor å farfr sen så vi kan mala köttet så vi får älgfärs med :).. Bra med en jägare till man så man får lite gratis kött ;) haha ... Några kilo kött blev de iaf tror jag ..

Nehe om man ska fortsätt göra lite nytta så älskling blir glad när han kommer hem :) 




Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Tack så mycket :)

vad roligt att din yngsta föddes en dag innan min tös :) hur gick den förlossningen?

kram

2010-10-17 - 19:45:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

aahaa ! nu ser jag, trodde du hade skrivit år-datum.mån .. men det vart fel :) hade varit lite häftigt isf.

vad skönt, hur lång tid tog den då? :)



Nr 3 var inte planerad! långt ifrån faktiskt, vi hade tänkt vänta 1-2 år med tredje men den ville komma tidigare helt enkelt. vi bestämde oss inte direkt utan vi tänkte i 3 veckor tills vi kom fram till vårt beslut, hur som hur är den mer en välkommen :) , det känns otroligt, underbart, spännande och roligt. obeskrivliga känslor, blandade känslor och lite smått panik då och då. men det tror jag det är för vilken 3 barns mamma som helst :)



hur många barn vill ni ha?

kram

2010-10-17 - 21:36:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vilken fin header!

2010-10-18 - 06:41:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

vilken tur du hade då som inte tyckte det gjorde ont, gick det på flera timmar ?

min förlossning startade på en gång med en enorm smärta på natten och då visste vi ju att det var på G för jag stod och vråla i hallen och kunde inte röra mig så var också öppen 5 cm när vi kom in han inte ens vara där 2 timmar innan hon kom. så det gick med en jävla raket fart för mig.



håller med dig! allt hänger på barnen, sen blir det vad man gör det till tycker jag, går man och gnager på att allt är så jobbigt tungt och man bara inte orkar mer så är det klart att det blir jobbigt och tungt, jag tänker faktiskt som dig, bättre att skaffa alla på en gång en att vänta flera år så är man nybörjare igen och ska börja om med att inte sova :p



haha, ja! vi sa också två i början men whos know, framtiden kan ju ändra allt på en sekund. vad händer om du blir gravid nu?

det låter bra att du har planer som du vill sätta som mål faktiskt det ska man ha!



Jag har aldrig ätit p-medel faktiskt, jag vill inte trycka i mig massa sånt där faktiskt så jag får egentligen skylla mig själv, tycker som dig, det är jobbigt och killarna borde äta sånt istället om det gick haha. men efter denna sätter jag in kopparspiral som inte innehåller några hormoner.

så du åt/äter inte p-medel? , hur känner du inför det?? och vad funderar du på??



kramar.

2010-10-18 - 10:18:59
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Jag har ingen aning det sa hon inte :) Men 6 månader från rugg till mage låter ju iaf sent :) Eller är det våra barn som varit väldigt tidiga :P

2010-10-18 - 10:19:53
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma

Kikar in och säger hej :)



Vilka söta barn du har ^^ hihi

2010-10-18 - 12:57:13
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0