Söndag

2010-10-24 - 11:01:03
Redan söndag. sista dagen på denna helgen ,varför ska tiden alltid går så fort :P?
Idag är jag mer död än levande.. sovit SUPER dåligt inatt.Tillochmed bella vaknade inatt å ville ha välling. hon har sovit super bra den senaste tiden när hon väl somnat ;) Ibloand kan det ta flera timmar innan hon somnar på kvällen..
Hoppas de blir bättre å att jag kan sova bra inatt..
Jag tycker det är super jobbigt att behöva gå upp på natten å fixa ersättning till vilicia.. Men detmåste ju göras ;) haha ser framemot när hon sover hela natten;)


Idag blir det en jobbig dag ;) haha .. JAG ska träna.. Hur fan jag nu ska orka de ;) .
Men nu har jag ju bestämt detta så nu får jag ta mig i kragen å gå dit.. Ser dock inte alls framemot det.Men någon gång måste ju vara första gången eller hur ? .Det kanske är skitkul vem vet :P?
Det ska bli kul å se hur mkt träningsvärk jag har imorgon.. :)

Nehe nu är det dags å fixa lunch å så till trollis  =)
Postat av: Sandra Linder -17år och mamma

Tack! =) Angelicas pappa ville ENSAM vårdnad + boendet hos sig något som är helt absurt men vet att det är hans föräldrar som ligger bakom det. Dock tyckte inte rätten så men gemensam vårdnad blev det. Med en övernattning en dag varannan helg så småningom.

2010-10-24 - 15:22:43
URL: http://sandralinder.webblogg.se/
Postat av: Emma

den var kanon fin :) hoppas allt är bra med er. kramar

2010-10-24 - 18:16:51
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0