Söndag kväll

2010-10-24 - 18:52:59
Jag överlevde gymet ;) var inte så jobbigt som jag trodde.. Började med en crosstrainer sedan lite olika maskiner :) Därefter simmade jag 10 längder ...Jag var helt slut. har fasen inte gjort ngt på typ 3 år ;) konditionen är sämst :P haha .. Tror dock inte träningsvärken kommer vara s hemsk som jag trodde. isf  i benen å axlarna.. :P .
Men få se . hoppas på lite träningsvärk iaf så det känns att man gjort ngt;) .

Nu ligger trollis i sängen iaf. Hon hade inte sovit så mkt idag ..Innan det var läggdags för henne så fick hon ett bad sen smörje vi in henne och klippte naglarna :)

Vilicia är övertrött å vill inte alls somna riktigt, hoppas hon somnar snart iaf. skulle vara skönt med en lång lugn kväll:) Ensam mamma söker å så på tv idag . MYS ..

Nehe nu ropar bella.. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0