Tisdag

2010-10-12 - 14:55:19

Dags för lite uppdatering medans båda barnen roar sig själva:)
Har varit ute  å gått idag . :) Träffat L å M  för en promenad  å frallfika;). Mkt trevligt.. Därefter gick jag rakavägen till MVC för att gå på efterkontroll.Men de hade glömt att skriva in mig i datarn och så var hon jag skulle gå till sjuk.. så jävla typiskt när jag fixat så mamma kunde hämta bella från dagis  å så .. Men men .Nu får jag leta upp en annan barnvakt till nästa fredag för då var inte mamma hemma. Åh irriterande.. Men men alla kan ju göra fel ibland:).

När jag kom hem å så fixade jag mellanmål till bella (mamma hämtade henne ändå eftersom hon ändå var här) .
Nu leker bella med dockan å så :) Fotot idag på dagis gick nog bra tror jag :) . syskonkortet vet jag inte hur de blir dock vilicia ligger ju inte direkt stilla så som man lagt henne utan ben å händer far hit å dit hela tiden ;) .
Men det ska bli kul å se bilderna sen . hoppas ngn bild blev bra så jag kan göra en stor förstoring av den =) .
Bilden på bara bella tror jag blev super bra iaf :)
Det var en jätte duktig fotograf=)

Ska ta  upp bacon från frysen å så nu idag blir det pasta carbonara till middag . :) har kass fantasi men gott är det =) . Imon blirr det ngt med kyckling tänkte jag.
Ikväll ska jag mysa med svampmacka å så :)

Maten till vilicia gåt toppen:) hon äter jätte mkt  å jätte bra =) ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0