Vårdcentralen

2010-10-19 - 18:45:27
Bestämde mig för att ringa vårdcentralen eftersom vilicias hosta fortfarande inte gått över.. Den har inte blivit bättre utan snarare sämre. 
Fick tid idag iaf så vi var där halv 4..Pratae lite med en läkare som sedan skickade oss vidare till barnakuten för att ta lite provet å så ..
Så fick väga henne idag å så trots att jag tog fel tid till bvc;)ahah .. hon vägde 4240 gram harjag för mig..
På barnakuten så fick hon andas in något vad de nu hette, men det skulle iaf hjälpa till å vidga luftvägarna å ta bort slemmet.. det fick hon göra två gånger med en kvart emellan .. Sen tog de två prover.. Tror inte att hon har ngt av de men d kollade RS-viruset och Kikhosta.. Så får svar imon..
 Jag hade bara hoppats på lite hostmedicin som kunde få upp slemet å hjälpa henne lite . men men :) .


Vi är iaf hemma nu, Bella ligger i sängen å vilicia sover hon med.. Jag missade maten här hemma så ska ta mig lite mat .. Är otroligt trött å både ben å huvud. :P Så jag skippade kvällspromenaden.. Hade nog varit mkt piggare om jag bara hade orkat gå ut :P haha .


Nej nu är jag riktigt hungrig så dax att fixa ngt :)
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Uschdå :( kan det vara bricanyl hon fick andas in eller ventolin? det brukar oftast vara någon form av astma medicin när dom får en mask för ansiktet.

min son har astma.



ahh då förstår jag, kör du privat?

hoppas det går bra med körkortet!



jaha du snackar om p-stav jag snackade om spiral som man stoppar in i livmodern haha :P



det var samma här, med kevin fick jag sy 2 stygn med henne kändes det inte ens som jag fött.

det hemskaste med senaste var nog just den enorma smärtan och smärtlidringen som inte tog samt ryggmärgsbedövningen för jag hoppade till, det var läskigt som tusan! själv dåå ?

kramar.

2010-10-19 - 19:53:46
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0