Fredag

2011-08-12 - 14:29:32
Igår varvi på bvc. :) det gick väl så där. Vilicia var jätte ledsen hela tiden så fort läkaren kom i närheten så skrek hon. Hon ville inte sitta på bänken så läkaren fick lyssna och känna   på henne utan ville bara  vara i min famn. Vet inte vad de föll i henne riktigt. Något vaccin blev det inte heller då kylskåpet hade gått sönder så dem var tvugna att slänga allt. sura pengar man jag var rätt glad över att hon slapp vaccinet då hon redan var så ledsen . Så vi ska tillbaka i september typ :)
Hon hade växt lite å så iaf :) . stora tjejer nu ju. ett år och allt :P .

Idag blir det lugnt iaf. igår var jag på RIX FM med syster och så . trevligt var de. blev lite cider å så :)Länge sen . men gott var de.
Nu ska jag snart mysa med mina abrn igen . saknar dem :) .

Tänkte geer en lite uppdatering iaf. Nu dröjer det nog till lite innan jag skriver igen. Jag fyller år på måndag btw;)
Nästa vecka börjar bella dagis med. Så mkt nu =)
Tänke lägga upp någon bild på bella när hon var ett och en på vilicia. De är inte alls så lika längre :P skriva om vad de vägde och osv vid ett år och om jag kommer på några skillnader. så det har ni att vänta på :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0