Måndag

2011-08-29 - 08:08:52

Vad ska man hitta på idag tro? . Skulle åkt och plockat svamp med mamma men de blir de inte idag=( . tråkigt men får ta det en annan dag helt enkelt. jag vet inga svampställen här så  tråkigt å åka flera mil själv:P
Men men för hoppningsvis kan jag plovka lite svmp efter dagis på torsdag eller på fredag:)
det gäller ju att fylla frysen ;)

så nu ska jag komma på ngt annat att göra. Ska kanske börja plockal ite i lilltjejens rum :) ska handla en rullgardin ochså till hennes rum i veckan . :) nu hänger det en påslakan :P men dags att göra de snyggt där inne tycker jag allt :) Har lite matte att räkna idag med till imorgon . :)

Ne lite frukost och mys i soffan :)

Ha de bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0