Måndag

2011-08-15 - 15:59:38
Måndag idag . idag är det den veckan jag längtat efter . :) Bellas inskolning, som hon har tjatat och så blir det en lite kryssning me :) .

Imorgon börjar inskolningen . Tror det kommer bli toppen för allihopa. bella kommer ha super kul, jag kommer få mer gjort på dagarna(när vilicia sover) .vilicia och jag får lite egentid osv:) .Det kommer helt klart bli super :) .
hopps första dagen kommer gå bra.

Har massa plugg att göra denna veckan . så varje ledig stund så skall jag plugga. Men så blir det nä man är lat ibland. Ikväll hoppas jag att hinna bli klar med första uppgiften om inte det blir allt för sen, lite gäster idag ju . jag fyller ju 21 :P .

 imorgon ska jag ringa syon. boka in ett möte med henne. hoppas påa tt jag får tid på torsdag :P . då jag ändå ska vara inärheten för vilicia ska få sitt vaccin. på torsdag blir det även lite jobb och så tänkte jag hinna med å städa. :P mycket nuu. har betygssamtal på onsdag efter inskolningen så ska hinna plugga till det med.

Tänk om man kunde planera lite bättre ibland;) haha ..
Men de blir nog bra i slutändan :)

Nu ska jag fortsätta plugga. sens kaj ag dra upp lite morötter från landet som vi ska ha till maten sen (älgstek potatis och sås)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0