Söndag

2011-08-28 - 09:20:43
varit lite dligt uppdatering ingen men har helt enkelt inte orkar. Jag är helt slut. så jäklans trött.
 Nu tänkte jag börja med provet så det är klart. Har 5 timmar på mig så får passa på när det är lugnt. Kommer inte orka göra det ikväll nämligen .
Nästa vecka har jag lite planer iaf. Mammsen kommer vi ska ta tag i garderoben som man nu inte ser varken golv eller kan gå in i ;) undra om man vågar lägga in en bild på det :P sjukt pinsamt att de blivit så men det har varit där vi stället in kartonger som vi inte orkat tömma helt eller när det kommit folk. Nu når jag inte upp tillhyllorna så nu ligger de kläder på kartongerna;)

sen är det skola och till ikea som står på listan. Blir en lugn och skön vecka :)
har lite bilder på kameran som jag inte orkat lägga in som jag tog i torsdags när bella var på dagis. så lite kort på vilicia. Men ska se om jag orkar lägga in dem sen .
Ska ta tag i alla måsten nu .


Hmm.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0