Tisdag

2011-08-23 - 15:08:43
Idag är jag helt slut. Dock mitt eget fel då jag inte lägger mig i tid.
Men inatt har faktiskt isabelle hjälpt till .
Hon vaknade kl 1 och kunde inte somna om förens närmare halv 4! Hon lyssnar alltid på saga n'är hon ska somna så hon kom upp och sa till så fort den var slut. sen kom hon upp och ville kissa. sen skulle honbajsa. osv.
Vilicia vaknade närmare 7 så blrv inte många timmars sömn.

Bella fick jag väcka så vi skulle hinna till dagis.
Sen har jag varit hos syon idag . fixat lite mer kurser ochs å . Imorgon ska jag till skolan å gå på en lektion för första gången ;) . det blir nog bra :P .
kommer bara gå på ektioner ibland hoppas jag .s ka prata med läraren och se hur vi ska lägga upp det. =)

Nehe nuska jag göra lite nytta.
men skriver kanske mer sen =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0