Måndag

2011-08-22 - 18:32:12
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här.
Idag har vi varit hos fotografen jag och barnen :) . Det gick bra. Hoppas bilderna blev fina :) ska tillbaka och kolla på dem nästa vecka. :P undra vad man ska beställa:P

Idag har jag varit helt slut. eller varit jag är helt slut. Vet inte varför . Hoppas påatt jag är piggare i morgon. :)
idag är det plugg som står på schemat. ska se om jag orkar lägga ut lite skolböcker på nätet också. Behöver bli av med dem nu :P haha
Imorgon blir det mer plugg och  till syon osv.
. har lite planer varje dag denna veckan . Blir lugnt på torsdag vad jag vet än så länge iaf :) 
 


Nehe nu ska jag göra iordning mina super trötta och gnälliga barn .Imorgno är det dagis för stortjejen :) Hoppas hon får super skoj :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0