Det absolut bästa att börja morgonen med är....

2011-12-08 - 08:50:55
Det finns absolut inget bättre än å börja dagen med en kopp varmoboy :)underbart när man varit ute i kylan och lämnat barnen å bara sätta sig och njuta:) Satan vad halt de var ute, vilicia höll på att halka flera gånger så tillslut satte jag henne i vagnen.bara snön som fattas då :P

Idag ska jag städa är tanken . massor med tvätt som ska vikas, dammsuga osv. sen har jag ju matten som jag måste plugga på med, imorgon gäller det. :P
Men de ska nog gå bra, några delar kvar som jag måste kolla igenom sen får de vara bra, tror inte det funkar att sitta å plugga som en idiot dagen innan , bättre å låta de gå sm de går typ :P .
hatar att provet börjar så tidigt, kl 8. då är man ju inte ens människa än lixom .

Nej nu ska jag njuta av lugnet ett tag till innan jag ska ta tag i alla måsten :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0