ny medicin, hoppas det funkar!

2011-12-13 - 15:50:48
idag har min dag blivit helt tvärtemot vad den skulle. matte provet gick bra dock inte så bra som jag velat.
vaknade även av migrän. ovanligt va? nej fick åka hem från mattelektionen och ja nu är det entligen bättre.
Men jag är så förbannat trött på skiten.Ringde bm ochså nu har jag fått en annan medicin utskriven. Jag vågade helt enkelt inte ta den andra. Hoppas hoppas detta hjälper, jag ska hämta ut det imorgon. så håller tummarna. Kommer ju säkert inte få migrän fler gången bara för att jag hämtar ut medicin mot det, brukar vara så, men ist är ju det skit bra! .
Fick även en tidigare kontroll än den som ska vara i v 25 eller vad de är. så blir ett bm besök i januari.

Nu sitter vi och väntar på fina bella, som verkar ha haft en super bra dag :) längtar efter min stora tjej nu!
ska även börja med maten snart, jag som inte fick i mig frukost fören vid halv 2 är inte det minsta hungrig men barnen ska ju få mat så klart :)

Imorgon blir det ju en städdag iaf. idag blev det ju inte så mkt av det som sagt. Men vaktmästaren har varit här å fixat lampn i garderoben. det underlättare ju städningen där en hel del :)

nej nu ska jag ta tag i maten å allt. Ha en bra tisdag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0