Tisdag

2011-12-20 - 18:21:11
Idag är en sån där dag som har tagit lite extra på krafterna.
 Bella har så sjukt mycker överenergi vissa dagar. Spelar ingen roll om hon varit på dagis eller liknande. Energin tar iinte slut.
Hon har så mkt spring i benen att hon inte kan gå normalt, hon springer, studsar eller hoppar fram .
Det tar på krafterna att ha ett yrväder springades över allt, som pratar hela tiden (så fort att man knappt hänger med) . ja ni förstår nog. 
Har era barn också sjukt mysket energi?

Nog om det :)

Idag har vi bara varit hemma eller jag var på matte hela förmiddagen sen har vi kollat lite julgranspynt å så till grannen . Men måste köpa lite fler kulor och så :)
imorgon är det dags för den sista matte b lektionen. Sen hoppas jag att våren blir som jag tänkt mig och att jag kan lägga upp kurserna så som jag vill :)
Sen blir det lite handling av julmaten och även målarfärg står på listan :) Måste även hinna städa imorgon . Så imorgon lär vi ha fullt upp :)

Ikväll har jag en inlämningsuppift som ska skickas in och sen ska jag ta en skön dusch tror jag :)


För ett år sen typ :)

Postat av: Lina

Åh snö <3 Suger med grön jul!

2011-12-20 - 22:56:43
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0