Blogg design

2011-02-06 - 20:00:55
Håller på att försöka byta design ;) .. så kommer vara rörigt idag och imorgon ;) eller tills jag är klar.. blir pause nu för nu är de ju solsidan ;) haha
Postat av: helen

jo men verkligen, veckorna bara rusar iväg och sen är det helg. Lea blir 7 mån på torsdag, vi fick ju våra bebisar nyss! Kul att de går så fort men ändå lite sorgligt :( Lea har inte heller fått några men tycker hon beter sig lite annorlunda idag och snoret börjat rinna och småhostar och känner på mig att tänderna är på G. Men jag kanske har fel. Sånt som visar sig,. haha. Lea är hemskt "lat" för nöjd helt enkelt så hon ligger helst och jäser hela dagarna, hon tycker dock de är väldigt kul med gåstolen, men de dröjer nog läääänge innan hon börjar krypa :) Vilicia då? Aha okej, ska nog ta mig en titt där då :) Jag var likadan med colan, men efter tre dagar utan så försvann abstinensen :) Visst är jag sugen ibland men de är inte värt det. Kraam

2011-02-06 - 20:59:11
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Josefin - Mamma till Melwin 100831♥

Ja, man skulle ju gjort det... Men sen så va man väl skoltrött och de antar jag.. :)

2011-02-06 - 21:55:42
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: helen

haha okej, Lea har inte ens kommit så långt att engagera sig att komma i kryp position. De kommer när de kommer. haha. En dam som verkligen inte har bråttom :) Okej, men var bestämd sen så när det verkligen känns omöjligt och du känner att du måste ha cola så låt sambon ta barnen och gå och lägg dej eller något och sov bort ditt begär :) Drick bubbelvatten istället för cola. Bara du kommer över tre dagars gränsen. Och gäller att sambon hänger på i början för är omöjligt att sluta med läsk i början om inte omgivningen hänger på. Första helgen efter man slutat är också jobbig men sen kommer man in i ny rutin :) Kraam

2011-02-06 - 22:03:07
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0