BVC

2011-02-24 - 19:20:18
bvc gick jätte bra. Vilicia var lite rädd för vår "bvc tant" efter sprutan förra gången men de släptte efter ett tag ;) haha .  Måste bara berätta var läkaren sa, var ju läkar kontroll idag.

Först så kollade han igenom vilicia, kollade puls och allt de där. Sen så sa han
"hon ser väldigt välutvecklad och gått upp bra i vikt och så, Hur länge ha ni haft henne? "
Jag blev lite fundersam.
" ehh vadå hur länge har vi haft henne ?"
Läkaren
"ja hur länge har ni haft henne"
Jag
"eh sen hon kom ?!?! "
Sen kollade jag litek onstigt  på vår bvc som sa till läkaren . asså det är pappan som är adopterad inte hon ;) .
Haha så han hade läst fel i journalen. :P

Blev inte så kul när jag skrev det men jag blev så ställd när han frågade :P haha .
hon är kanske inte så lik mig då ändå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0