Fredag och jävla skit stav

2011-02-04 - 14:34:28
Då var de fredag . denna veckan snart slut
har fått en del gjort , det bästa är ju helt klart att ha målat hallen :) så himlans nöjd:D
nu sover lillsessan och jag har gjort pajdegen . skönt å göra de i förväg så slipper man göra allt på en gång .
ska bli fruktansvärt gott med tacospaj :)

är så fruktansvärt trött på min jävla p-stav redan lixom ;) haha . men hur kul är det att ha mens i 15 dagar ? och den är fortfarande inte slut.. jag tillhöv väl dem som kommer ha mens jämt..så tar jag fan ut skiten! . hoppet om att slippa mensen har ju försvunnit nu iaf,
Ni andra som haft p-stav, hur funkade det för er ? =)
Postat av: amandaa

De brukar vara så i början när man börjar med ngt nytt som inte kroppen är van vid! När ja satt i min P.ring hade jag mens en hel månad!! sen blev de normal och nu har ja skit lite mens i typ 3-4 dagar !! :D Så vänta och se :)

2011-02-04 - 15:32:50
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Ta inte ur den än, de säger ju att det ofta strular de första månaderna sen kan mensen försvinna helt eller bli regelbunden. :) Så hoppet är inte ute ännu :)

2011-02-04 - 15:56:26
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Jag satte in min p-stav i aug, fick mens först i lördags, då började den komma lite smått, bara några droppar, nu har den kommit igång på heltid, så nu har jag väl haft den helt i 5 dagar, får se hur länge den tänker hålla på.

2011-02-04 - 20:52:12
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0