Fredag

2011-02-18 - 15:18:04
Nu har jag lite barnledigt :) Vilicia sover och bella är iväg en stund med faster :P
vi ska snart åka hemåt.. ska bli rätt skönt faktiskt :) saknar min egen säng osv. Borta bra men hemma bäst. 
Kommer massa bilder ikväll eller imorgon iaf :) . Har ju några stycken på kameran så roligare att dela upp det lite. :P
Ikväll har jag massa pluggande som jag måste ta igen nu när jag inte gjort så mkt .
Lite har jag ju gjort men sammanfattar allt under helgen .. lika bra att jag vänjer mig med  å sitta med det på helgen för det är så de kommer bli några veckor framöver nu när körkortet är prioett på vardagarna :)

förutom pluggandet ikväll så blir det lugnt iaf.. Gissa om jag ska njuta.. det blir mkt med tre hundar(varav en är valp) och två barn:P .

Nehe . Nu ska jag fortsätta att plocka ihop grejerna.:) Se till att inte glömma ngt med för en gångsskull . annars lyckas jag alltid med det :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0