Måndag

2011-02-28 - 19:10:24
Idag började jag morgonen med en körlektion sedan lite solning. Skönt. Därefter blev det hem .
Åka iväg och fixa lite ringt massa samtal osv :) Nu känns allt så bra. hoppas verkligen  det blir sm jag vill. Återkommer om detta i slutet på månaden,. för nu är det körkortet som gäller. Jag ska jag ska jag ska klara detta förbannade körkortet :D
Nu väntar jag på att L ska ringa, ska kolla om han hinner med lite övningskörning imorgon .Jag ska även in till stan med mamma och barnen . Mata fåglar ska vi hinna med också:).. super dag blir det då .
På onsdag är det körskolan som gällerigen sen hem ljuva hem .Då är de plugg plugg och åter igen plugg.
Blir ju ganska mkt nu men de ska gå bra. På torsdag ska jag planera för det kommande kurserna. Två eller tre ska jag planera in .
Skönt när man kan lägga upp det som man själv vill.

Ja jag kom av mig lite där efter alla samtal så blev de lunch sem massa barnlek. Två trötta mammor och 4 glada barn :P .
Bilder kommer sen när jag kommer hem ..:P

Nehe nu har barnen lagt sig, Bella har fått sig ett skönt bad. så jag ska ta tag i läxan från körskolan samt skolplugg innan de blir mys framför tvn :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0