Söndag kväll

2011-02-13 - 19:59:22
Så skönt att ha allt klart :) ska bara kolla igenom det innan jag ska löägga mig sen är etik och livsfrågor klart om det blir godkänt då ;) men det hoppas jag verkligen .

hmm om jag inte ska se wallander så ska jag nog plugga lite.. då har jag mer tid för städning imorgon ju =)
nehe nu är det snart dags för solsidan . Brieost och massa mys framför solsidan.






btw jag har fått mens igen . gud vad trött jag är på p-staven :(
Postat av: Emma

Tack så mkt :) Jag känner mig nöjd med 2 barn jag faktiskt känns som det är lagom. två händer två barn :)



tobbe vill ha 3 han men det får bli ett tredje längre fram i så fall inte nu haha. Vill hinna lite jag med i livet inte bara föda barn.



Det går fort nu snart är det dags igen för FL spännande :)

Ni då flera barn? :) Kram

2011-02-14 - 10:12:16
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0