Torsdag

2011-02-17 - 22:10:09
God kväll. tänkte hinna med och skriva ett litet inlägg innan jag ska fortsätta och plugga och sedan sova. :)
Har varit en bar dag idag med.
Var nere på stan och köpte en bikini till mig. Sedan hem för att äta lunch .. Ett tag efter lunchen åkte vi till simhallen . Åh vad kul bella hade. tyvärr så var varmvattenbassängen upptagen så blev inget bad för vilicia, men hon njöt  i duschen och var lika glad för de :P .

Har även hunnit med lite affärer nu på kvällen . Köpt duschdraperi och så till badkaret på ovanvåningen :) .
Så nu ska de badas.. bella kommer bli super glad :)
Kommer bilder när jag kommer hem . har varit ganska dålig på att ta kort dock men lite bilder har jag .. bara från leos lekland och från badet än så länge. men ska ta lite bilder imorgon :P . så de blir lite olika bilder :P haha .

Nehe . plugga var det :)

Sov så gott :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0