Lördag

2011-01-29 - 22:52:27
Nu är det pause i filmen så nu kan jag ju faktiskt skriva några rader om dagen.
Vi har iaf varit på ikea idag . köpt lite små grejer som vanligt. dock kom jag på att jag skulle ha köpt en ram till osv.  men men . Skulle gått in på bauhause med men de blev inte heller av.
Så får bli en runda imorgon eller på måndag ,.
Beror på om vi hinner in imorgon innan vi får gäster :) Vilicias gudmor(fadder) kommer hit :)

Sen ska jag skicka i n skoluppgiften imon.. den är egentligen klar man jag blir så nervös över att jag missat något så jag måste kolla igenom den in i de sista;) haha sås skickar in den imorgon ;) .
Sen är det spackla hallen(där trappan är) som gäller. Nu är inte tea här förens typ på onsdag så tänkte hinna måla hallen innan dess. iaf under trappen å de där hennes korg är :) övervåningen kan jag ju ta efter.
för där uppe är hon ändå inte =)

nehe nu blev det lite onödiga rader till iaf ;) så ni har något att läsa. haha


God natt .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0