Måndag

2011-01-31 - 19:15:31
Oj dags att uppdatera här lite :) var ju två dagar sen ;P tiden räcker inte riktigt till alltid.
Igår så hade vi iaf lite gäster. Vilicias gudmor(fadder) var här och hennes syster.
Trevligt var det, vilicia fick super söta kläder och bella fick en super gullig morgonrock. Tack tack .
Hoppas hennes syster fick lite fina bilder på barnen med som de skickar till mig isf kommer de bilder sen.
Efter de så åkte vi in till kalmar, förbi barnens farmor och farfar samt så skulle jag köpa en ram till på ikea :)

Idag åkte jag och isabelle in till stan. Träffade lina och barnen föratt busa sedan gå till öppnaförskolan .bella tyckte det var skoj. Kul å hitta på ngt med bara mamma sen åkte vi ju buss med som hon tjatat om;) .

det var lite om dessa två dagar iaf.. nu ska jag försöka få bella att sova. hon borde vara super trött ? .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0