TÄVLING

2011-01-08 - 09:48:55





"Jag är med och tävlar om ett presentkort värt 300kr från Vimsadekor i Evelinas blogg"

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Hon får lite ersättning i flaskan av den enkla anledningen att jag slipper krångla med pumpen varenda dag, diska, koka, pumpa osv. Tar en jäkla tid som är totalt onödig eftersom hon är så stor nu ändå :) Hon får bara 50 ml eller nåt av ersättning sen ammar hon efter. Köper färdiga tetra så blandar inte eller nånting :-) Sen är det ju bra att man vet att hon tar ersättning också om jag är iväg eftersom jag inte har en massa utpumpat denna gången. Är ju en annan smak på det :-)

2011-01-08 - 12:37:02
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0