Tisdag

2011-01-18 - 09:22:09

Tisdag idag då. Idag ska vi handla lite mat blev inte av igår då bella lekte med en kompis och skicka jakob med  å handla så kommer han bara hem med hälften;) haha om en de:P
Så idag ska vi handla. så idag kan matsedeln ändras;)

Idag har jag ävenlite samtal att ta tag i , jag som ÄLSKAR att ringa, not...... men men inte så farligt ändå :)
haha ända människor jag gillar å ringa de är vänner å familj allt annat är inte kul även om de bara skulle vara att ringa å avboka en tid eller beställa. haha . tönt är jag =)

på torsdag ska vi måla om bellas rum iaf :) vet inte om de blir klart men vi ska börja då iaf :) . hoppas de blir som jag har tänkt mig :D

Nehe nu ska jag läas lite medas bella kollar på lotta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0